زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ هستن ، باید زمان ثبت نام این آزمون ، وارد سایت مرکز سنجش پزشکی بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن . توصیه میشه حتما ثبت نام خودتون رو در مهلت مقرر انجام بدین تا فرصت ثبت نام رو از دست نداده و از ثبت نام آزمون ارشد بهداشت 1400 جا بمونین . 

 

 

فارغ التحصیلای مقطع کارشناسی و دانشجوهای سال آخر که تا 31 شهریور ماه فارغ التحصیل میشن و قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رو دارن ، مدام پیگیر اطلاعیه های مرکز سنجش و پزشکی هستن تا ببینن ثبت نام این آزمون چه زمانی انجام میشه تا یک وقت از ثبت نام جا نمونن .

داوطلبا با اطلاع از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ خیالشون بابت ثبت نام در این آزمون راحته و می تونن با اطلاع از نحوه و مدارک ثبت نام ، خودشون رو برای ثبت نام در اون بازه ی زمانی آماده کنن . برای اطلاعات از زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 تا انتهای این مقاله همراهمون باشین .

 

 

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

همه کسایی که شرایط ثبت نام ارشد علوم پزشکی و مدارک لازم برای ثبت نام این آزمون رو دارن ، می تونن زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 وارد این سایت سنجش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir بشن و ثبت نام خودشون رو با وارد کردن اطلاعات خواسته شده انجام بدن  .

سال گذشته ثبت نام کنکور ارشد علوم پزشکی از 30 بهمن ماه شروع شدهو تا 10 اسفند ماه ادامه داشت . بدلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق کنکور ارشد وزارت بهداشت ، ثبت نام این آزمون 3 بار تمدید شد تا داوطلبایی که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده بودن ، بتونن از 14 لغایت 16 اسفند ، 20 الی 22 اردیبهشت و 7 و 8 تیر ماه ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

هنوز زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ بطور دقیق مشخص نسده اما پیش بینی می کنیم این ثبت نام مثل سالای گذشته در بهمن ماه انجام بگیره . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض این که ثبت نام شروع شد ، مطلع بشین .

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 ، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

تمدید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

خیلی از داوطلبا در مهلت مشخص شده برای ثبت نام این آزمون موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نمیشن و یا ثبت نامشون نیاز به ویرایش داره ، اگه شما هم جزو این دسته از داوطلبایین اصلا نگران نباشین ! چون معمولا وزارت بهداشت فرصتی جهت تمدید و یا ویرایش ثبت نام ارشد بهداشت در نظر می گیره و لازمه تا شما حواستون رو حسابی جمع کنین که  این بازهرو از دست ندین .

 

به محض مشخص شدن تمدید مهلت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1400 ، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

اگه شما هم قصد ثبت نام در آزمون ارشد وزارت بهداشت رو دارین ، می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و تموم سوالات خودتون رو در مورد زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، نحوه ثبت نام ، برنامه ریزی و مطالعه از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسین .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت مرکز سنجش و پزشکی انجام میشه که به محض شروع ثبت نام در این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ زمان ثبت نام این آزمون طی اطلاعیه ای از طریق سایت مرکز سنجش و پزشکی منتشر میشه که به محض شروع ثبت نام در این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ داوطلبایی که از ثبت نام در این بازه ی ثبت نام جا می مونن چی کار باید بکنن ؟

✔️ داوطلبایی که از ثبت نام در زمان مقرر جا می مونن باید پیگیر اطلاعیه ها برای اطلاع از زمان تمدید این ثبت نام باشن که به محض مشخص شدن زمان تمدید در این مقاله اطلاع میدیم .

منبع : زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: